Svenskar kan inte delta :'(

Publicerat: 2010-08-08 / 13:19:30 | Kategori: ♥Tom Kaulitz♥


Översättning:

Din chans
Reeconnect

Tom: "Det är kul att göra något annorlunda, och framför allt gör jag det själv. För mig är det också viktigt att när jag gör något sådant så ska det vara autentiskt, det ska vara min grej."

Tom: "Turnébuss, soundcheck, backstage, femstjärniga hotell. Var med, och kolla på www.reebok.com."

Alla kan köpa konsertbiljett.
Vi skickar dig på turné med Tom Kaulitz.
Koder i utvalda Reebok Classics* från och med 5 augusti.

* Tävlingsregler: Inget köp nödvändigt. Möjligt att tävla gratis på www.reebok.com. Tävling för alla över 14 år som bor i Tyskland, Österrike och Schweiz. Anställda inom företaget samt deras släktingar får ej tävla. Vinsten kan ej bytas mot pengar. Tävlingen avslutas 30.09.2010. Vinnaren kontaktas skriftligt.

Och nu säger jag bara f*n att inte svenskar kan delta! Tänk att få vara på en turné med Tom Kaulitz! Man måste bo i tyskland,schweiz eller österrike för att kunna delta i tävlingen :( Snacka om att jag vill bo i Tyskland just nu.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0