1000 Meere - 1000 Hav

Publicerat: 2010-07-14 / 00:50:56 | Kategori: Mina egna videoklipp
Nu har jag kämpat ahaha som en idiot IGEN med att översätta en Tokio Hotel låt. Denna tog 6 timmar att översätta. Började 18.00 och nu är hon 00.00. Riktigt jobbigt är det. Funkar inte att bara översätta det på någon sida för alla översättnings sidor visar ALLTID fel resultat, seriöst. Men nu är jag äntligen klar med all hjärn gymnastik (kanske man kan kalla det?) och det blev låten 1000 Meere! En riktigt vacker låt tycker jag. Nästa låt jag tar och översätter blir nog Rette Mich (Rädda mig) Även fast det är så jobbigt tycker jag det är så Jävla kul!! Haha varför började jag ens med att översätta låtar? Vill inte sluta med det för det är så Himla kul! Nu ska jag ge mig med mina över lyckliga tankar! ;) Tänk dig in i texten som Bill Kaulitz sjunger. Tack till Emelie som redigerade Bilden åt mig! Puss hej<3









Kommentarer
sar | 2010-07-14 / 13:43:43 | http://ssaraaggranath.blogg.se/

Sv; jag har så mycket kärlek till tokio hotel att det inte går att

beskriva <3333333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0