Tokio Hotel intervju

Publicerat: 2010-06-22 / 10:49:21 | Kategori: Intervjuer

Översatte lite fort några frågor från en intervju förra året som kenza höll i. Här kommer den!


Om du fick intervjua ett fan, vad skulle du säga då?

Tom: humm. vi skulle fråga någonting bra ! :P
Bill: Ja, hur många gånger de har gått på en Tokio Hotel konsert ? :)

Finns det några frågor som många ställer till er som ni är såå trötta på att höra ?
Bill: I fall vi är singlar eller inte och varför vi heter just Tokio Hotel.

Okej, Kan ni något svensk ord?
Tom: japp, Tack och skit :P

Vet du vad det betyder?
Tom: Thank you and shit :)

Kan ni upprepa det jag säger efter mig ?

Bill: Vad betydde det för något?
Kenza: Det betyder att ni älskar svenska tjejer.
Tom: haha det är sant ! :)

Okej, nästa fråga. skulle ni kunna tänka er att ha en svensk flickvän?
Tom: ja absolut!
Bill: Självklart! Jag tror inte det spelar någon roll vilket land den bor i. Är man kär så är man! Tom var jätte glad över våra svenska fans denna morgon, jag antar att våra svenska fans får ett bra betyg ;)

Ni har många unga fans som är kära i er. Hur tror du dom skulle reagera om du skaffa en flickvän?
Bill: Jag tror dom skulle bli ledsna men jag skulle inte hålla det hemligt om jag nu skaffade en flickvän. För det bästa är ju att vara ärlig men jag tror inte någon behöver oroa sig just nu.

Så du tänker inte hålla hemligt ditt förhållande så du kan gå ut och säga ja, jag har en flickvän?
Bill: ja absolut!

Okey, så Tom. Vad ska en tjej göra för att imponera på dig ?
Tom: Hon skulle låta mig ta med henne hem och sova med mig på första dejten. det är ett måste :)

Vad skulle du göra Bill för att imponera på en tjej?
Tom: han skulle sova med henne. JAG skulle sova med henne ;)

Jag har en sista fråga till er. vad skulle ni vilja säga till era svenska fans ?
Bill: vi vill säga tack, tack för allt stöd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0