Tom Kaulitz

Publicerat: 2010-06-21 / 21:51:07 | Kategori: ♥Tom Kaulitz♥
Namn: Tom Kaulitz

Födelsedatum: 1 September 1989

Syskon: Enäggstvillingen Bill Kaulitz

Längd: ca 188 cm

Ögonfärg: Brun

Hårfärg: Färgade svarta conrows

Tatueringar/Piercingar: Inga tatueringar men en piercing på vänstra sidan av hans underläpp. Töjningar i öronen.

Idoler: Tom har aldrig haft några idoler

Första konserten: Samy Deluxe

Musik jag lyssnar på mest: Tysk hiphop

Favoritlåt att spela live: Wo Sind Eure Hände/Raise Your Hands Together

Det bästa med Tokio Hotel: Att spela live och kunna leva på sitt intresse

Mål för Tokio Hotel just nu: Att någon dag spela i Tokyo och att bli framgångsrika i USA.

Innan Tom dör vill han: ha en väldigt intensiv och intelligent konversation med Jessica Alba.

Spelar i bandet: Gitarr

<

Kommentarer
Sofia | 2010-06-21 / 22:37:05 | http://absolutsofiaa.blogg.se/

Hejj!

Jag verkligen älskar din blogg !

Jag är som galen i Tokio Hotel och har gillat dom i ca 3-4 år nu....

Jag undrar vad denna blogg heter för det står inte på headern eller nånstans? Jag såg denna nu på bloggtrafik.nu, vilket är orsaken till att jag frågar. :)

Ett svar skulle glädja mig så jag även ser vad din blogg heter, för jag vill följa den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0